Výsledky Týmu v Brně 2013
VI.Vyškov Spring 7.4.2013: 5.Místo 13b
V.Flattrack Rally 21.04.2013: 5.Místo 15b
VI.Blackboard Rally 22.06.2013: 3.Místo 26b
Výsledky Týmu v Brně 2012
IV.Vyškov Spring 25.03.2012: 9.Místo 4b
IV.Flattrack Rally 22.04.2012: 5.Místo 9b
V.Oakwood Rally 27.05.2012: 6.Místo 10b
V.Blackboard Rally 30.06.2012: 5.Místo 15b
III.Royal Way Rally 19.08.2012: 7.Místo 7b
IV.Stavos Rally 14.10.2012: 4.Místo 14b
V.Vyškov Fall 4.11.2012: 8.Místo 5b
------------------------------------------------------------------
Celkem 6.Místo z 13 týmů 64.Bodů
Výsledky Týmu v Brně 2011
II.Rally Vyškov 27.3.2011: 7.Místo 5b
IV.Oakwood Rally 22.05.2011: 6.Místo 9b
III.Flat Track Rally 19.06.2011: 7.Místo 8b
III.Stavos Rally 17.9.2011: 4.Místo 13b
IV.Wineyard Rally 16.10.2011: 5.Místo 11b
III.Rally Vyškov 06.11.2011: 4.Místo 15b
------------------------------------------------------------------
Celkem 6.Místo z 12 týmů 61.Bodů
Výsledky Týmu v Táboře 2011
2nd Rally Světlá 12.3.2011 : 10.Místo 2b
3rd E-Power Rally 9.4.2011 : 7.Místo 10b
26.RC Rally Tábor 11.6.2011 : 7.Místo 8b
3rd 1000 turning Rally 2.10.2011 : 5.Místo 14b
8.th Highland Rally 5.11.2011: 8.Místo 4b
--------------------------------------------------------------------
Celkem 9.Míto z 11 týmů 38.Bodů
V sezoně 2010 v RC Rally Tábor a Brno oba jezdci, jak Aleš tak Luboš
Klinkáčkovi, startovali jako jednotlivci. Aleš jako Soukromník a Luboš
za Team KEEP Racing. V Táboře Aleš dokončil sezonu na 47.místě s 0 body
a Luboš na 24.místě se 7 body. Luboš za tým KEEP Racing zakončil sezonu
na 8.místě s 35 body z 9 týmů. V Brněnském šampionátu ani jeden z jezdců
nezískal cenné body, jako jednotlivec akorát Luboš vybojoval za tým
11.místo s 20 body z 15 týmů. V sezoně 2011 se tito dva jezdci spojili
a vznikl jeden team pod názvem PISEČNE Rally Team. Oba tyto jezdce v
letošní sezoně uvidíte v Táborském Šampionátu a také v Brněnském.Technika
pro tento rok přinesla větších změn, takže Lubošovi byl pořízen Xray T3
a Alešovi Xray T3R pro tento sport. Avšak manažer týmu celý loňský rok
domlouval sponzory a také nedílnou součást, kterou je i karoserie pro rok
2011. Nabídek bylo mnoho, ale z důvodu finanční krize ve světě se manažer
dohodl s několika firmami a pořídil starší model Mitsubishi Lancer Evo VI
WRC od společnosti RALLIART. Ambice nově vzniklého Týmu jsou veliké, tak
nám držte palce a přejte hodně štastných kilometrů v této sezoně.